.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهم‌ترین چالش دولت آینده از زبان نهاوندیان

رئیس اتاق بازرگانی ایران، مشکلات اقتصادی را مهمترین چالش دولت آینده دانست و گفت: کانون های علمی و جامعه نخبگان کشور باید برنامه های ارائه شده از سوی کاندیداها را با طرح سوال های روشن مورد نقد و ارزیابی قرار دهند.
به گزارش شمال نیوز ، محمد نهاوندیان در گفتگو با مهر، مسائل اقتصادی به مهترین چالش دولت آینده  دانست و گفت: با توجه به شرایط کنونی و موقعیتی که امروز کشور ما در آن قرار دارد مسائل اقتصادی در اولویت برجسته ای است، لذا دولت آینده باید اهتمام ویژه ای در این حوزه داشته باشد.

 
رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود: نامگذاری 4 سال اخیر از سوی رهبری نظام در حوزه اقتصادی به خوبی گواه این مسئله است که اقتصاد باید در اولویت باشد.

 
وی با تاکید براینکه برای دستیابی به اهداف سیاسی و فرهنگی لازم است توانمدی نظام را در بخش اقتصادی ارتقا دهیم ، اذعان داشت: بخصوص با توجه به چالش هایی که امروز از طرف بدخواهان بیرونی روبرو هستیم و حوزه اقتصادی آماج آسیب ها قرار گرفته است مسائل اقتصادی باید کانون توجه باشد.

 
نهاوندیان همچنین ارائه برنامه از سوی کاندیداهای انتخاباتی را ضروری دانست و تصریح کرد: مراکز علمی و جامعه نخبگان و فرهیختگان کشور می توانند در این زمینه نقش آفرین باشند و برنامه ارائه شده از سوی کاندیداها را با طرح سوال روشن مورد ارزیابی و نقد قرار دهند.

 
رئیس اتاق بازرگانی ایران، خاطرنشان کرد: احزاب می توانند ارائه کننده برنامه باشند و کانون های علمی و نخبگان کشور در نقد و ارزیابی این برنامه ها کمک کنند.

 
نهاوندیان هچنین در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا می شوید؟ گفت: به این سوال پاسخ نمی دهم.

 
به گزارش مهر، در کنار افرادی همچون مهر‌ علیزاده،  محمد‌باقر قالیباف، مصطفی پور‌محمدی، غلامعلی حداد عادل، علی اکبر ولایتی، اسحاق جهانگیری، محمرضا عارف، یحی آل اسحق، محسن رضایی، نام محمد نهاوندیان نیز به عنوان گزینه‌های انتخابات یاز‌دهم ریاست جمهوری به چشم می خورد که گفته می‌شود برخی از آنها استارت اولیه برای ورود به این رقابت‌ها را زده و برخی نیز کار‌های مطالعاتی در این زمینه را آغاز کرده‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.